Social Media Event

Hoe krijg je meer klanten als zelfstandigen of eingenaar van klein bedrijf?

Ben je een van de sprekers op dit evenement? Stel jezelf voor en geef de andere bezoekers de gelegenheid om alvast met jou in gesprek te komen.

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ervaringsdeskundige Anna-Maria Mantel-Giannattasio over Sociale Media;

In 1995 rolde ik de webwereld in en ontdekte de betovering. Lang voordat oud klasgenoten elkaar huilend om de hals vlogen bij Hyves en lang voordat internet hele branches wegvaagde.

Inmiddels heb ik een niet alleen een bedrijfssite, maar ook een corporate blog. Ik spreek vrienden en relaties via twitter en praat mijn branchegenoten toe via evenementen brancheblog Highprofile.

Klanten laat ik via foto en film nagenieten.

Social media werkt zolang het echt en puur is. Maar daarover 12 juni meer...tot dan!

Hierop reageren

Morgen, 12 juni, ben ik ervaringsdeskundige in Utrecht.

Zoiets overkomt je ook niet iedere dag. Een lange, lange dag zal het gaan over Sociale Media. Op uitnodiging van Erno Hannink probeer ik de valkuilen en de mogelijkheden van deze mooie wereld te beschrijven.

Ik ben al vol voorpret. Een deel van de deelnemers kan ik al in de poppetjes van de ogen kijken, de organisatoren volg ik via hun blogs; Erno Hannink en Laura Babeliowsky... en ik kan zelf, als spreker, al laten weten waar het allemaal over zal gaan. Makkelijk en leuk...Napret is in handen van Punkmedia 's Winkeldermaat die alles op foto en film zal vastleggen natuurlijk...kleine wereld.

Ik verheug me er op!

Hierop reageren

Ook ik verheug me er al helemaal. Alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar. Dus met een gerust gevoel ga ik morgenvroeg naar Utrecht. Een dag waar ik al lang naar uit kijk.
Ik ben ook erg benieuwd naar jouw presentatie. Ik volg je al langere tijd op vele fronten site, blog, foto's tot voor kort ook via Twitter. Wordt altijd erg blij van je schrijfsels, video's en foto's.
Tot morgen.

Hierop reageren

Hierop reageren

Ik vond het een zeer geslaagde dag!
Leuke en inspirerende club mensen bij elkaar, goede presentaties, leerzaam en direct toepasbaar.
Voor herhaling vatbaar. Volgende keer doe ik graag weer mee.

En uiteraard hierbij mijn presentatie over internetvideo.
meer voorbeelden, als gezegd, op venturecapitalcoach.nl/video

Hierop reageren

RSS

Info

Erno Hannink Erno Hannink heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

Badge

Bezig met laden...

© 2009   Gemaakt op Ning door Erno Hannink.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden